Thursday, September 18, 2008

Persahabatan.....

Salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog saya...Ribuan terima kasih diucapkan kepada anda kerana sudi membaca luahan ini...Sesungguhnya yang baik itu datang dari ALLAH,dan yang kekurangan itu datang dari diri saya ini....Kali ini saya ingin berkongsi dengan anda semua tentang erti persahabatan....

Saya tau anda semua tau erti persahabatan....bagi saya persahabatan membawa berbagai-bagai maksud dan definasi...bagi sesetengah pendapat bahawa sahabat itu adalah kawan atau rakan atau pun teman,yang mana boleh dijadikan tempat untuk kita mengadu sebarang masalah....Persahabatan yang kukuh dan utuh bukan senang untuk kita semua cipta,tapi persahabatan yang lemah dan hancur sungguh senang untuk kita mencipta..bagi peminat ACAB,atau band2 underground yang lain,mungkin mereka pernah dengar lagu berjudul “WHERE THE BOYS BOOT HAS GONE” dari ACAB...semangat setia kawan dan persahabatan yang sungguh kuat dan kukuh...saya suka dengan patah lirik yang berbunyi “THE JOYS WE HAD,THE PAIN WE SHARE”....itulah rangkap lirik yang kadang2 menyentuh semangat setia kawan yang dibina...Kegembiraan dan kesakitan kita kongsi bersama sama....

Seperti saya dan anda semua,masing

Masing ada kenangan bersama

Sahabat-sahabat anda...seperti gambar disebelah,ini ada lah semangat setia kawan yang dibincang semua sebelum mereka memulakan persembahan mereka.(mereka adalah sebuah band underground dari kuantan bernama EVERYTHING ENDS)..dari kiri 2nd drummer,ntah nama ape ntah,AE a.k.a AYIE,guitarist,Mr LaWyOt a.k.a ise,P.A,hoohoh,dan kuyap,bass guitar

Mereka semua adalah sahabat saya yang telah terbina bertahun lamanya(kalau xsilap 2tahun lepas,kecuali MR LAWYOT,hampir 18tahun).hohohho...lawyot u`re the great man....hahahaha...

14/9/2008 1:02:02 AM

Inilah MRLAWYOT a.k.a ise...nama sebenar AZREE SYAM...seorang yang mahir dalam bidang permotoran dan komputer...dibelakang tuh adalah ACHAP,2nd guitarist EE...LawyOT adalah sahabat tuh dari kecik lagi...belajar bersama-sama dari darjah 1 hingga la tamat tingkatan 5,selepas itu lawyot telah sambung belajar di KOLEJ IKIP di pahang....

Ini pula adalah JUDIN with his GURLY..

uja name His GURLY...hohoho...

JUDIN also same with LAWYOT,which i know

him more than 18 years,,,his gurly i know on my high SCHOOL,SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN KAMIL,PASIR PUTEH,KELANTAN.



No comments: