Sunday, December 28, 2008

aktiviti UjunG minggU....

AL-FATIHAH......
mari la sama2 kita sedekahkan surah al-fatihah kepada kemangkatan almarhum Tuanku Jaafar Ibni Almarhum Tunku Abdul Rahman,pada 27-12-2008,semoga roh baginda ditempatkan bersama2 org beriman...amin...

pergh bushan betul semalam,aku xtau nak buat pape...tido bgn tido bgn je kerja aku,....lagipun aku cuti dari 25/12-29/12/2008....lama betul...aku pun xtau nak buat aper....awek aku lak balik kg,kerana ada org nak datang merisik nya...(hehehehe...parents aku la tuh)....tapi aku xbalik pun...pejam celik pejam celik,jam dah pun kul 330...dalam hati aku berkata xde ke member member nak ajak aku kuar...hehehehe....tup tup judin call aku,tanya aku xkuar ke ari nie...pe lagi,hip hip hore la dalam hati aku...memang aku teringin pun kuar,sebab bushan dah,seharian kat umah...sabtu tuh aku pergi ke umah kakak aku kat cheras perdana,g main nga anak2 sedara...aku pun cakap la xtau nak g mana...last2 dia ajak g makan ikan bakar kat umbai,aku pun on je....heheheh...TUNGGU MELAKA...aku akan sampai tempat mu...hehehe
Melaka Bandaraya Bersejarah.....melawat MELAKA beerti melawat sejarah dunia.....hehheeh\

aku gerak dari kl kul 5 petang,memandang kan aku menunggu judin dan uja,dari bangi datang mengambil aku....hehehe,besh jugak sebab aku akan save la dari segi minyak dan tol....dalam perjalanan kitorang ke sana,banyak tul kete tersadai di bahu jalan akibat breakdown...terdetik la jugak dalam hati aku,kes
ian betul tgk dorang,,,dahla berkeluarga,anak2 kecik lagi....yang sorang tuh xkesah...mintak2 la dijauhkan kereta aku camtuh...tambahan lak kete makin banyak menghala ke jb...maklum la ramai yang amik cuti panjag....hehehekitorang sampai di MELAKA pada jam 640 petang....tapi 10sion tul sebab jalan jem...maklum la bwk kuarga g jalan2...hehehe....besh gak kalo ada family nanti...time2 cuti bawak anak bini kuar bersiar2..hehehe...dalam perjalanan kitorang ke umbai,kitrang terserempak nga satu kejadian pelik,dimana motrsikal berada diatas JCB.....


hahahaha...kelakar tul...





tapi sayang la,sebab masa kitorang sampai kat umbai,bateri hp dah pun abis...so xde la gambar seterusnya...nye sal gak aku sebab masa kat umbai tuh mcm mcm benda yang mungkin boleh dijadikan kenangan kitorang...yang pastinye benda kelakar la....hahahaa...

k la,sambung dilain cerita...papehal pun aku ingin ucapkan selamat menyambut MAAL HIJRAH 1430,dan selamat menyambut tahun baru 2009...

No comments: