Friday, August 7, 2009

.: PaGI YaNG Ceria :.




Assalamualaikum w.b.t...
selamat pagi dan salam sejahtera semua rakyat malaysia...
ari ni aku sampai opis awal dari pada biasa..huhu...mana x nya,kul 710 a.m aku dah sampai opis..
biasanya 5 min nak kul 8 baru aku sampai...ari nie aku bgn awal sket dari biasa,maklum la,GF aku berada di luar kawasan selama 2hari atas urusan kerja.*b luv u dear*....hopefully u succes dear on ur PAC....dah dah...sampai2 kat opis tadi mcm biasa la,aku on pc,kemas2 sket tempat ku yang bersepah (maklum la,lelaki)... :p..siap kemas tempat,aku g la pantri tempat biasa aku bekfast....ari nie ambo make nasi lemok aye nga air teh o swear...hahhahah...siap make ambo masuk mula opis kawe...maklum la JPA ni mano la bule make suko hati....hahahah..sampai je kat tempat aku,tetiba je mata aku tertumpu pada satu sudut di depan pc aku......














"cokelat Toblerone huhuhu"

hahahha...cokelat toblerone...akak sebelah aku nie memang baik...hahahaha..lau g memana,mesti belikan aku sesuatu....cokelat nie mungkin dia beli kat langkwi,masa dia pergi sana ri tuh....tq kak ila....nak lagi...hahahahahaha

* to dear,gud luck n i love u so much...muah...(nak...oh! shiT)

1 comment:

Aina Humaira said...

Eee..dapat coklat mamam sorang2..huhu..NAK!..Hohoho..