Tuesday, January 6, 2009


hye....hmm...ari nie sume org kat opis aku sibuk je ngan LNPT (laporan nilai prestasi tahunan) dan SKT(sasaran kerja tahunan)....mana x kelam kabut nya,Bhgn Khidmat Pengurusan Jabtan aku nak sume pegawai submit kat dorang sebelum 15 Januari 2009...time nie la sume staff dan pegawai kena berbaik2 ngan pegawai2 atasan,maklum la nk bodek dapt markah lebih...silap2 dapat Anugerah Khidmat Cemerlang(AKC)...hehehe...bg aku,aku xkesah....mana yang dpat tu la hasil kerja aku,so xperlula sume tuh...I HATE HYPOCRITE.....tu la manusia sekarang,malah ia dah jadi satu tabiat bagi segelintir rakyat MALAYSIA...hmm....naik bas mini minum air sarsi,berita terkini hiburan sensasi.....

tadi aku ada terima koll dari kakak yang selalu aku usik dia masa aku kerja kat Pusat Putra BCB,katanya dia nak bg kad kawen...aku tergamam sejenak dan terdiam....betul ker akak nie nak kawen,sejak bila pulak dia ada pakwe?soklan tuh berlegar2 dalam kapla otak aku....bukan aper,kak pya nie dia mcm seorang memilih gak la...tu la,si muiz nak xlayan,nak yang smart2 mcm YAN....hehehe....ampun kak pya...terkutuk sket...sikit je....hehehe....k ar...aku nak p lunch...nanti petang aku ada latihan koir lak...hehehehe...k jumpa lagi....da......
love u all......

No comments: